Together we are...

Tuesday, January 19, 2010

ISTIQAMAH

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Nak nangis..marah,,kecewa,,bengang. Semua ada. Complete dalam satu. Tapi kewarasan muncul kembali tika diri betul- betul rasa berada di penghujung. Dan bila tengok gambar-gambar air terjun yang Abeli forwardkan kepada saya pagi tadi, betul-betul mendamaikan kembali jiwa yang celaru. (sememangnya suka 99.9% dengan air terjun.hehe..) Argh! Mudahnya perasaan mengawal fikiran. Mujur masih ada kekuatan dari belakang yang menolak saya untuk tidak terus berhenti di sini. Istiqamah! Ya. Itulah yang saya perlu lakukan. Istiqamah dalam jalan yang telah saya pilih ini. Walau apapun, saya tahu dan percaya. Di setiap kesulitan pasti ada sinar yang menerangi.. Jadi, wahai diri.. ayuh bangkit semula. Nyahkan segala yang remeh-temeh. Perjuangan ini masih baru bermula. Istiqamah, istiqamah dan terus istiqamah!

Wallahu'alam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...