Together we are...

Sunday, February 20, 2011

I wish for it! (bahagian 2:jadi kenyataankah?)

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

petang sudah tentu tiba
senja bakal menjengah jua
angan-angan bukanlah satu mainan
jika usaha untuk ubahnya jadi kenyataan
^_^
****************************************
kaca mata hitam
wah! nak glamour gitu.haha.
by hook or by crook will buy it soon.insyaAllah.
-vacation and outdoor activity-
kaca mata putih
ni namanya nak menggedik.
(istilah yang tersangat jauh dari aku)haha~
tetibe macam nak ubah identiti.kehkeh.
cincin platinum
paling murah rm1800++
macam tak nak mahal lak kan.haha~
kali pertama tengok dalam majalah masa form 5, 
terus berminat sampai sekarang.
wish for tulip design on it.
terharu meh jika ada yang sudi tempah khas untukku.hihi.
(dedicate for only to my hubby soon.peace!)

***************************************
Ha..Inilah tiga benda yang sangat-sangat bermain di minda tika ini termasuk yang diidamkan tersangat-sangat ini.Yang atas sekali tu, baru bulan lepas berhajat mahu mencari. Pun da survey di beberapa tempat. Bukan di pasar malam ok.Sesekali mahu beli,biarlah yang ehem sikit.Hehe~ Cuma menantikan masa yang sesuai je untuk dapatkan. Dulu suka pinjam abang punya. (bayangkan spek lelaki pempuan pakai.tak ke kelako namanya?layankan aje.hehe) Tapi sejak masuk matriks, dah tak boleh nak pinjam selalu dia punya. Sobsob. Terpaksala cari sendiri sekarang. Sebab cuti-cuti malaysia hobiku yang tetap sekarang. Hihi~ Yang tengah tu pula, saja suka-suka nak habiskan duit pinjaman. Spek tanpa power. (mati aku kalau abah dan ma tahu ni.haha) Bukanlah. Entah kenapa macam nak mencuba sesuatu yang baru. Ngeh3~
Yang bawah sekali tu...jengjengjeng. Memang addicted amat pada cincin platinum ni.Tak payahla nak cakap panjang lebar. Cincin platinum bertatahkan berlian corak tulip putih. Yang ni belum tentu tercapai. Tapi memang betul-betul berharap dapat milikinya satu hari nanti. InsyaAllah~
(perhatian eh.jangan ingat nak lamar aku kena ada cincin platinum.wah.parent i bukan mahu jual anak ok dan i takkan terima pinangan hanya kerana platinum ya.sekadar bermain dengan angan-angan.tapi kalau ada yang sanggup,apa salahnya bukan.hehehe~ eh.cop2.untuk risik,tunang dan nikah still kekal emas ya melainkan ada kompromi dari kedua-dua belah pihak.kihkihkih)
Wallahu'alam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...