Together we are...

Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesday

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Monday, November 28, 2011

dari sujud ke sujud~

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

bagaimana ku jelaskan cinta karena itu tak dapat dijabarkan
sesuatu yang indah terlahir dari rasa
dan rasa itu karunia Ilahi (dari sujud ke sujud)

bagaimana ku jelaskan cinta bila malu selalu melandaku
semua rasa itu malu rasa bahagia
takut dan cemburu pun karunia Ilahi

dari sujud ke sujud sejuta doa ku lantun untuk cinta
dalam hati anak-anak manusia hablumminannas
dari sujud ke sujud ku tasbihkan hanya untuk cinta
Subhanallah cinta kita terus bertasbih

bagaimana ku jelaskan cinta karena itu tak dapat dijabarkan
sesuatu yang indah terlahir dari rasa
dan rasa itu karunia Ilahi

bagaimana ku jelaskan cinta bila malu selalu melandaku
semua rasa itu malu rasa bahagia
takut dan cemburu pun karunia Ilahi

dari sujud ke sujud sejuta doa ku lantun untuk cinta
dalam hati anak-anak manusia hablumminannas
dari sujud ke sujud ku tasbihkan hanya untuk cinta
Subhanallah cinta kita terus bertasbih

dari sujud ke sujud ku tasbihkan hanya untuk cinta
Subhanallah cinta kita terus bertasbih

Subhanallah, Subhanallah, Subhanallah
dari sujud ke sujud

Sunday, November 27, 2011

Inilah harinya. Hehehe~

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Hai para blogger sekalian. I'm back! Haha~ Serius, dah lama tak menulis di sini. Dan entah kenapa hari ni tetiba nak aktif semula. Sebab apa? Hehehe~ For no reasons. So, since dah berbulan menyepi. Kawan-kawan pun dah lama tanya bila nak aktif semula ber-blog, aku pun mengambil langkah semula pada hari ini untuk kembali aktif. Last update Februari lalu. Sekarang dah November. Hahaha~ Lama amat aku menyepi ya.. Hanya mencari ketenangan dan kekuatan untuk mengharungi kehidupan lepas ini. Ececeh...lain macam je kan bunyinya. Heeee.  Will update soon okeh? Entri-entri lama pun aku da delete sebahagiaannya. Dan ada beberapa perubahan yang aku tengah buat dan akan buat lagi. Take time untuk semua itu. Dulu macam skema guna 'saya'. Sekarang ni nak tukar 'aku' lak. Sebab? Lebih mudah untuk aku mungkin.

So, cukup sampai sini je dulu. Buat semua kawan-kawan beragama Islam, salam MAAL HIJRAH 1433H. Semoga tahun baru ini membawa perubahan ke arah yang lebih positif. Minta diri dulu. Assalamualaikum~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...