Together we are...

Friday, January 20, 2012

ALHAMDULILLAH. Berakhir sudah...

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Pom! Pom! Pom!
Maka diisytiharkan bahawa aku telah merdeka daripada semester ini.
Dan cuti pun bermula. Horreayyyy!
Namun....


Awal-awal lagi Kaknor dah cakap jadi TUKANG MASAK kat rumah. Hahaha~ Ok, takpe. Masa ni lah nak tambahkan lagi skill memasak aku, apatah lagi aku tinggal di asrama, asyik makan kedai je. So, memang sepatutnya aku turun dapur cuti ni. At least, senang untuk masa depan kelak. Hihihi.. First thing aku nak buat balik nanti, buat kek coklat! Mengidam mehhhh... Lepas tu, nak explore menu-menu baru. Suka..suka! Lagi-lagi adik aku, Niza tengah menganggur tunggu result STPM. Tambah pula si kecil Afiq dan Durani ada kat rumah. Ha..siaplah dapur ma berkubang nanti. Kihkih. 

Dan yang lain-lain tu nantilah aku update dari masa ke semasa yer.

Apapun, segala perancangan hanyalah terlaksana dengan izin Allah dan aku harap semuanya berjalan lancar seperti dirancang. Lastly, selamat bercuti buat kawan-kawan semua dan semoga cuti diisikan dengan aktiviti yang berfaedah. Lagi sebulan kita bertemu kembali!

~TATA~
^.^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...