Together we are...

Sunday, January 15, 2012

MINGGU YANG SERABUT!

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Bila dah hujung sem, baru terasa barang-barang yang ada banyakkkkkkkkkkkk amat. Fuhhhhh. Penat ok kemas barang. Belum lagi angkat masuk stor. Dengan ada paper lagi 2. Alahaiii. Betul-betul menyesakkan kepala aku. Dah la paper last memang betul last day. Mana nak angkat barangnya, mana nak kemas biliknya. Nak study-nya. Balik dari exam Jumaat nanti dah tengah hari, lepas tu nak berkejar ke bustand pula. Tiket bas pukul 3.30 petang. Konfiden je tiket ada hari tu. Haha~ Kunci bilik dan bantal tak tahu nak pulangkan bila. Sebab kena pulangkan waktu pejabat. So, nak tak nak, kena juga sorang-sorang angkat semua barang tu masuk stor, tak hari esok, Rabu. Sebab Selasa ada paper Computer Architecture dan nak cari tiket bas. Dan Rabu nanti dah tinggal sendirian, another roommate dah balik hari tu. Kunci bilik, bantal? Right now, rasa nak menangis ada bila minggu last ni begitu serabut tahap apa. Sobsobsob~ Rasa macam tak nak cuti je bila difikirkan semula! 
Actually memang dah menangis pun. Kuikui. Need you, trust friend!

 Plastik sampah hujung sini, buku-buku dalam box hujung sana.
Plus plastik kasut dan sandal2 aku. Banyak kot? 

Beg baju yang besarrrr dan aku pun tak tahu apa yang aku sumbat dalam beg pooh tu. Layankan aje. Suka sangat kan membeli macam-macam. Lepas tu sayang nak buang. Haih! Bad habit! 

Beg laptop, beg baju, handbag dan the stuff yang tak boleh berpisah dengan aku. Yang ni nak bawa balik kampung. Nasib baik x-tuan katil dah balik kampung pagi tadi. So, dengan suka hati aku menyelerakkan barang-barang aku. Hehehe~


YANG BEST BILA DUDUK ASRAMA.
Aku tak payah risau bulan-bulan pasal duit api, duit air...
Semuanya dah ada dalam yuran. Meja study ada, tilam ada. Wifi pun ada, free.
Tapi yang malasnya adalah waktu berpindah randah hujung semester lah.
Bilik kena kosongkan, barang-barang kena angkut ke sana ke mari.
Waktu ni lah terasa nak duduk rumah sewa. 
Ok, mungkin boleh difikirkan semula tahun last nanti.

Dan yang paling aku tak faham adalah.
Aku ada 5 hari lagi tapi dah siap kemas semua barang.
Almari dah kosong! Haha...
Pening, sakit kepala dah ni.
Ok, nak telan ubat. Tidur sekejap.
Lepas tu sambung study dan bersedia untuk hari esok.

~TATA~
^.^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...