Together we are...

Friday, January 13, 2012

Ya ALLAH, jauhkan aku daripada rasa ini!

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Debaran yang aku paling tak suka.
Hati aku berdebar-debar.
Sebab sesuatu yang mungkin aku tahu kenapa.
Atau sebab yang aku tak tahu apa.
Seriously aku tak suka.
Tak suka. Tak suka. Tak suka.
Mengganggu emosi aku, sampai aku menangis.
Nak study pun tak senang.
=.=''

Ya ALLAH, pada KAU jua lah aku bermohon segalanya!
Jauhkan rasa ini dan buangkan segala perkara yang tidak baik dan sia-sia.

Finally...
Ambil wudu', ambil al-Quran, baca.
Dengar alunan zikir-zikir sambil berzikir sekali.

Alhamdulillah.
 Dengan mengingatiNYA lah, hati menjadi tenang kembali.
Terima kasih Ya ALLAH.

Wallahu'alam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...