Together we are...

Monday, March 19, 2012

Tuhan, jagakan dia untukku.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil. 

Abah, no matter hard your situations, I always pray for your health. I hope you will be fine like usual. You can smile and laugh when play with your granddaughter and grandson at home. And your smile can give me a lot of meanings. 

Abah, I love you so much. Lots of love, Ani.


Batu Pahat, 19/3/2012. Sebanyak mana aku ketawa pun tak dapat buat aku berhenti menangis bila sendirian dan menutup perasaan sebenar yang bermain di jiwa. Dan air mata bukanlah penyelesai masalah. Ya Allah. Terlalu berat rasanya dugaan ini. Lepas satu masalah, masalah lain timbul. Aku takut aku tak kuat ya Allah menghadapi semua ini sendirian di sini. Walau apapun, aku cuba lupakan segala kesedihan dan tetap tersenyum untuk mereka di sekelilingku. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan dan ketabahan. Hanya Kau bersamaku. Dengan mengingatiMu hati menjadi tenang. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...