Together we are...

Wednesday, July 18, 2012

22 tahun 1 bulan : Kisah Dongeng

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Dulu pernah tanya bff, Ain, lagu apa yang sesuai dengan kisah hidup aku. Laju je dia post kat wall facebook, Kisah Dongeng by Stacy. Gelak besar kami berdua masa tu. Senyum! ^_^
Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Korang faham dengan lirik lagu ni? Okey, tak payah aku explain. Hehe~

Suka sangat2 gambar ni. Perfect combination: bulan & tulip.

Jom fokus Kisah Hati pula lepas ni. Sabar ya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...