Together we are...

Tuesday, July 31, 2012

Patah Jadi Dua.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

menghabiskan masa dalam lab dengan pc lab yang best ni. (eh?)
tadi ada lab 9am-12pm tapi Encik Pensyarah tak masuk.
ada meeting katanya. awat tak kabo awai2...ngeeeee~
sementara nak tunggu jumpa supervisor jam 12.30 tengahari.
google sana sini cari info menarik untuk di baca.
sambil tolong download movie kat lappy Su.
last-last buka youtube, jumpa lagu ni.
layan aje...cam best lak kan. kihkihkih~
========================================================================

Duhai sang pujaan hati...
lagu ini ku persembahkan untukmu...
yang selalu menghiasi hari-hariku dengan penuh keindahan...
Semoga penantian ini terwujud dengan datangnya ikatan suci...
Ameen.

tajuk lagu : Patah Jadi Dua-Alda Rizma

Ya Allah..bantulah aku untuk terus bersabar..semoga jodoh itu milik kami. Aku akan bersabar untuk menjadi yang halal baginya. Semoga aku terhindar daripada godaan syaitan. Aku ingin mencintainya kerana Allah. Bantulah aku ya Allah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...