Together we are...

Sunday, September 16, 2012

Qaseh.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Baru terasa nak update entri baru. Hihi.
Rasa semangat kian pulih,
perasaan kian kembali hanya kepada-NYA.
Maha Suci Allah Yang Berkuasa 
terhadap semua apa yang berlaku.
Oh ya! 
Menyepinya aku bukan kerana lelaki,
bukan juga kerana cinta sang adam.
dan Allah Maha Mengetahui.
^_^

Tadi buka facebook.
Tengok profile kawan-kawan lama.
Tetiba terjumpa satu gambar.
Tadaaaaaa!


Serius, aku sangat teruja. Haha~
For sure lah nama kapal tu.
QASEH.
Sebelum ni aku selalu tengok Star Cruise dan lain-lain.
Tapi malam ni..hehehe~
Memang tersengih je aku tengok gambar ni.
Dan2 je aku copy gambar ni daripada album kawan.
Kihkihkih~

By the way,
ni gambar si kawan pergi bercuti di Pulau Pangkor dengan keluarganya. Baru balik ke Malaysia beberapa hari yang lepas.
Masa aku kat matrik, dia sambung diploma di politeknik.
Aku masih di universiti dia dapat tawaran kerja di Dubai.
Dan dengar cerita dia kena transfer ke Bahrain.
Wallahu'alam.

Yang penting untuk kita percaya,
Rezeki..
Allah dah tetapkan untuk masing-masing kan?
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...