Together we are...

Monday, December 24, 2012

Degil.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

-----kisah dalam Ramadan-----

"Awak ni degil la. Lain kali pergi la klinik.
Body dalaman kita ni kita tak nampak macam mana keadaan dia.
Next time pergi jumpa doktor!!"

************

Lately ni asyik dengar lagu Untuk Dia sebab anak buah selalu dengar. Baru 2 tahun kot dia. Apa yang best sangat pasal lagu tu tak tahu lah. So, sekarang terasa nak nyanyi part of the lyric..untuk dia..heyyy..untuk dia.. Hehehe~

Mode serius. 

Kalau kita tak nak buat untuk diri sendiri,
tolong fikir mereka yang ambil berat tentang diri kita.

Aku terdiam bila baca satu artikel daripada seorang kawan.

Malam semalam.

I really wanna talk about that..please go make a check up..pleasee...

After salah faham dan sedikit pertikaian kecil 2 minggu sebelum raya, masing-masing dengan hal sendiri. Dia yang sememangnya sibuk, dan aku memang malas nak fikirkan perkara itu. Akhirnya malam semalam hal itu dibicarakan.


-----hari ini-----

Beberapa hari selepas Pak Ngah meninggal, topik sama dibicarakan lagi. Ya, aku mengerti maksud dia. Aku cuba untuk penuhi permintaan dia. Aku cuba untuk jaga hati dia. Aku tahu sebagai teman, dia ambil berat pasal kesihatan aku. Tapi entah. Bukan tak mahu pergi, tapi entah~

Dan aku sedar, yang aku memang degil.
Maaf awak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...