Together we are...

Friday, October 04, 2013

Buat yang terbaik.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

Redha dan ikhlas. Hehe.
Tapi entahlah.
Aku macam malas nak fikir.
 Hope semuanya baik-baik je.
 Fikir, memang la rasa nak nangis.
Tapi kuatkan semangat la walau apapun.

Iye.
Hmm.
Ajal maut ni Allah tentukan.
Itulah harap-harap masa Dia cabut nyawa kita nanti.
Kita dalam keadaan bersedia.
Amin.
:)

Rasa macam amal tak cukup lagi kalau Dia ambil nyawa.
Bukan macam. Tapi memang tak cukup.

Iye. Biasala.
Aku pun takut juga.
InsyaAllah doa la banyak.
:)
Kita boleh kan.

InsyaAllah.. Biiznillah. :D
Tapi kan. Kau rasa kan.
Kalau orang tahu aku sakit ni,
Ada tak yang nak kahwin dengan aku ek?
Hahaha.

Hoh.
InsyaAllah ada.
Ada orang yang sanggup berkorban untuk kita.
Kalau betul-betul dia mahu ada masa depan dengan kita.
Kan.
Hehe.

Yup yup.
Cuma ye lah. Terfikir pasal tu.
Banyak benda yang berlaku dalam hidup aku lately ni.
Sampai kadang aku rasa taknak bebankan orang lain.

Hmmm.
Jangan la rasa susahkan orang lain.
Setiap orang lain dia punya jalan cerita.
Apa yang akan berlaku, sama ada kita akan dapat agak.
Atau hanya perasaan kita.
Atau sebaliknya.
Benda tu akan juga kita lalui.
Tapi buat masa sekarang. Buat la yang terbaik kan.
:D

Yang terbaik. Yup.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...