Together we are...

Saturday, December 14, 2013

Itu kamu?

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..

"Orang yang tak suka kita, kau buat apa je pun..dia takkan pernah suka. So, aku nasihatkan bila kau jumpa orang macam ni..kau pergi jejauh. Bila kau dekat dengan pakwe dia, dia kata kau nak rampas pakwe dia. Sadis kot hidup dia. Bila dia dah clash, kau masih berkawan dengan pakwe dia. Eh silap. EX dia, dia kata kau penyebab hubungan mereka terputus. Pity enough. Kawan pun bukan yang huha-huha, kenal gitu-gitu je. Kita takda pun nak ambil tahu hidup dia. Dia je yang insecure dengan kita. Tak pasal-pasal kita yang dibencinya. Orang macam ni, kau dah kahwin pun, dia tetap menuding jari kat kau selagi mana kau kenal orang yang wujud dalam hidup dia."

Dan aku.. erk! Dua tiga kali nak hadam ayat tu.

Rasional. Fikir ke depan. Cuba letak diri dalam situasi dia.

Dan..

Hmmm.

Aku pending. So blurpy. Hahaha. Seriously.

Hmmm.

Psiko?

update :
Bak kata Ustaz Emran, 
orang yang suka cari gaduh ini sebenarnya sunyi.

And his words make sense.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...